(+48) 690 565 165 kontakt@pysznieizdrowo.pl

Wpisz kod pocztowy i sprawdź czy wysyłamy do Twojego regionu

FAQ FAQ

FAQ

O co najczęściej nas pytacie

Wasze najczęstsze pytania i nasze odpowiedzi

Znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytanie tutaj lub skontaktuj się z nami.

Wasze najczęstsze pytania i nasze odpowiedzi
01

Złożyłem zamówienie w czwartek po północy czy mogę otrzymać zamówienie wcześniej niż za tydzień?

Zawsze staramy się spełnić życzenie klienta. Możesz skontaktować się z nami i zapytać o możliwość szybszej dostawy, ale nie gwarantujemy, że będzie to możliwe.

02

Czy mogę zmienić termin dostawy z piątku na sobotę lub odwrotnie, jeśli już potwierdziłem zamówienie?

Nie możemy zagwarantować zmiany terminu jeśli już zaplanowaliśmy transport, ale dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć zamówienie w dogodnym terminie. Skontaktuj się z nami e-mailowo lub telefonicznie, podając nr zamówienia i proponowane zmiany.

03

Zapomniałem ująć w zamówieniu kilku produktów, czy mogę dołożyć je do istniejącego i nie płacić ponownie za dostawę?

Zamówienie dodatkowych produktów jest możliwe tylko poprzez złożenie kolejnego zamówienia z tym samym terminem i adresem dostawy. Złóż zamówienie i poinformuj nas w uwagach lub mailowo, że ma być dostarczone z innym nr zamówienia. Aby nie płacić drugi raz za transport wybierz opcję płatności przy odbiorze, wtedy podczas płatności kurierowi opłata zostanie pobrana tylko raz (lub wcale jeśli opłaciłeś transport w pierwszym zamówieniu).

04

Złożyłem zamówienie, ale nie będzie mnie w domu w wybranym terminie dostawy, czy możecie zostawić je pod drzwiami?

Jeżeli opłaciłeś zamówienie on-line istnieje możliwość pozostawienia zamówienia w umówionym miejscu, jednak może się to odbyć wyłącznie na pisemną prośbę klienta i jego odpowiedzialność. Taka pisemna prośba jest równoznaczna z potwierdzeniem odbioru zamówienia w nienaruszonej formie i pysznieizdrowo.pl nie ponosi dalszej odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenie lub kradzież dostarczonej paczki. W takim przypadku zachęcamy do skontaktowania się np z sąsiadem, który może odebrać paczkę dla Ciebie. Taka zmiana również wymaga pisemnego potwierdzenia z Twojej strony.

05

Zamówienie dotarło do mnie uszkodzone lub warzywa / owoce nie odpowiadają moim oczekiwaniom. Co mam zrobić?

Jeśli zauważyłeś uszkodzenie paczki lub/i produkty nie odpowiadają Twoim oczekiwaniom, wykonaj zdjęcia i skontaktuj się z nami. Dołożymy wszelkich starań, aby pozytywnie rozwiązać sytuację. Pamiętaj, że zdjęcia na stronie www nie są równoznaczne z wyglądem dostarczonych warzyw / owoców. Nasze produkty są uprawiane tradycyjnie i są pakowane tuż przed wysyłką, w sezonie letnim prosto z pola, dlatego mogą mieć na sobie np. ziemię. Mogą też posiadać różne wielkości, kształty i różną kolorystykę.

Close Menu
×

Koszyk